Zkoušky ZZO

11.06.2016 20:40


Tento
víkend se u nás na cvičáku konaly kynologické zkoušky. Panička
mě přihlásila na zkoušky ZZO, neb usoudila, že bych je mohl
udělat. Jsem sice pomalejší, ale docela spolehlivý a snažím se
paničku poslouchat a nezklamat ji. Ráno při nástupu jsem byl
trošku nervozní, to víte, byla to moje první zkouška, tak se mi
ani moc nelíbilo, když mi načítali čip a ověřovali mou
totožnost. Ale to je tím, že nás panička na ten den umístila s
Arcasem do vypůjčeného kotce, páč nás nechtěla cpát do
odkládaček, vzhledem k našim ctihodným tělesným rozměrům. Pak
nás ale z půjčeného kotce střídavě brala na "očichání
situace" zatímco jiní účastníci zkoušek dělali stopy, tak už
jsem se docela zklidnil. 


Ještě
musím na paničku něco prásknout, neb zkouška byla premiéra pro
mě, pro Arcase i pro paničku. Takže panička pilně nacvičovala
přihlášení ke zkoušce, které se má provádět asi takto: Pane
rozhodčí, psovod XY(jméno paničky) a  Garon  jsou připraveni ke
složení zkoušky ZZO. Jenže paničce nějak tato věta nešla a
nešla pod nos, a jak ji tak furt trénovala, tak se pak přistihla,
že už nepoužívá oslovení "rozhodčí" ale "dozorčí",
které pak ještě  obměnila slovem "výpravčí" a jednou se jí
povedlo si přeříkat větu u které místo slova "psovod"
nahradila bezmyšlenkovitě slovem "plukovník".  Takže kdyby se
to povedlo, mohlo taky přihlášení zaznít asi takto: Pane
výpravčí, plukovník XY a pes Arcas, jsou připraveni složit
zkoušku ZZO  :D


Přihlášení
ke zkoušce se nakonec paničce povedlo, jen se celkem vtipně
zeptala své "nápovědy" zda se má jít přihlásit ke kolíku
(zahajovací bod)  nebo k rozhodčímu. Tož k rozhodčímu, k
rozhodčímu, ke kolíku neeee.... :D




A
závěr? Přátelé - mám hotovou zkoušku ZZO ! Jupíííí! Už
stačí jen bonitace a můžu být zařazen do 1. třídy chovnosti.




Pokud
jde o další výcvik, panička by ráda pokračovala spíš v
nějakých speciálních čichových či stopařských činnostích
se mnou, protože ona dobře ví, že stopy mě prostě baví.