Pacinka, hotspoty a anální žlázky

10.04.2022 16:56

Jak už to tak se mnou bývá, není snad měsíc, abych neměl nějaké zdravotní

problémy. Takže někdy začátkem března jsme přišli z procházky

a najednou panička vidí, že pajdám na levou zadní pacinku.

No moc jsem ani nepajdal. Normálně jsem ji nosil ve vzduchu a na packu

se ani nepostavil. Panička zkotrolovala,

jestli nemám něco vraženého v meziprstí, prohmatala mi

kotník, koleno i kyčel, a já byl ticho, takže jsem jí ani nedal

vědět, kde mě to vlastně bolí.

Panička mi naordinovala klidový režim a to si představte,

normálně jsme skoro tři týdny nebyli na procházce.

Ale pomohlo to. Kromě toho do mě začala cpát prášky

na kloubní výživu, takže teď vlastně ani nevíme,

jestli mi pomohly ty prášky nebo ten klidový režim,

každopádně když jsem přestával kulhat, začli jsme zas

s krátkými procházkami a dnes už je zas všechno v pořádku.

Aktualizace:

Je začátek května, panička mi tedy už asi tři týdny žádné prášky

na klouby nedává, no tak jsem začal znovu pajdat.

Z čehož vyplývají dvě věci.

Jednak, že prášky zabírají

a druhak, že už to braní prášků asi mám na doživotí.

 

Aktualizace květen 2022:

Tak, a máme květen a opět se mi udělaly hotspoty.

Tak mě panička zase holí, desinfikuje, zasypává....

Udělaly se mi na jedné straně zadku, pak na druhé straně

zadku a když to skoro bylo zahojeno, udělaly se mi zas na té

první straně zadku. Panička si už před časem začla dávat

dohromady souvislosti s mými hotspoty (jakožto doprovodný

jev snížené produkce hormonů štítn žlázy) také s ucpáváním

análních žlázek. Protože si všimla, že před časem když náhodně

požádala vetku o vymačkání, tak paní doktorka konstatovala,

že jsem „toho tam měl docela dost“

a následně se hotspoty hezky zahojily. Asi před dvěma

měsíci jsem zas měl hotspoty, panička se tedy pasovala

do funkce praktické léčitelky a jala se mi vymačkat žlázky,

jenže se jí to nepovedlo a tak jsme zas jeli k vetce.

Ta mi je vymáčkla, že to vystříklo až ke dveřím,

no a následně se mi zase krásně zahojily hotspoty.

Takže nyní panička opět lavírovala s myšlenkou,

že vymačkat žlázky by se měla naučit a než pojedem

k vetce, tak že to zkusí. Tak to znovu zkusila,

a ono se to povedlo!!!

Nechal jsem se bez košíku, bez uvázání, normálně

mi zvedla ocas, strčila prst (v naolejované rukovici) do zadku 

a žlázky vymačkala! 
To bylo radosti!

Dal jsem to paničce jasně najevo, jak se mi ulevilo,

běhal jsem, skotačil a dal jsem jí několikrát hubana.

Takže teď to máme takto – po vymačkání žlázek

se opět hotspoty krásně během pár dnů takřka samy zahojily

a dokonce mi panička zapomněla dávat tabletky

na klouby a tak zjistila, že je zatím nepotřebuju,

protože je už konec června a já běhám i bez nich.

A příště s prvním hotspotem mi zase hrábne do zadku :)