Zas ty záda

09.03.2021 09:40

Pár dní zpátky mě zase začala bolet záda.

Panička mě vždycky v noci žene spát do baráku,

ale jednou zapomněla / zaspala a už to bylo.

Druhý den mě záda bolela a tak jsem kníkal, i když mi panička

dávala filé na vidličce a jinak jsem nic nejedl.

Měl jsem příkaz spát doma a panička mě objednala k veterináři.

Druhý den paničce připadalo, že je to snad lepší,

ale už jsem byl objednaný, tak panička duchapřítomně

odebrala bobek a moč, abychom tam nešli jen tak.

Nechala mi udělat koprologii a byli jsme ujištěni,

že bobek je v pořádku a zrovna tak i moč.

Pak ještě panička vymyslela, že by paní doktorka

mohla zkotrolovat anální žlázky no a jedna prý byla

ucpaná. Mručel jsem u toho jak medvěd, vůbec se mi to

vyšetření nelíbilo, ale pomohlo to.

Pak jsem ještě dostal včeličku na uvolnění

svalstva okolo páteře a jelo se domů.

Dnes už je mi zase hej,

ale nesmím prostydnout, ta záda mě prostě zlobí...