Vyšetření DKK

25.03.2015 18:05
Dneska mě ráno panička vzala na prochajdu k lesu, a pak jsme jeli na Vetkliniku do Hradce Králové, kde jsem byl objednán na rentgen kvůli DKK. Přijeli jsme o něco dříve, tak jsem si mohl obhlídnout blízké okolí. V 10 hodin mě panička s panem doktorem Ekrem vysadili na stolek, dostal jsem včeličku a pak už jsem jenom chrupínoval. Přenesli mě do takové kolíbky, udělali rentgen a pak opět přenesli do vedlejší místnosti, abych si ještě mohl schrupnout. Rentgen dopadl výborně, mám O/O, takže jeden předpoklad pro případnou bonitaci splněn. :) Panička plánuje, že nás s Arcasem přihlásí na Krajskou výstavu do HK (16.5.2015), pak pojedeme v červnu oba na svod mladých do Rychet u Prahy (13.6.2015), a protože je svod spojen s Klubovou výstavou, panička ještě koketuje s myšlenkou, že bychom se taky mohli zúčastnit.