MVP Mladá Boleslav 2015

31.08.2015 11:38

Včera jsme s Arcasem jeli na mezinárodní výstavu do Mladé Boleslavi. Panička z toho měla docela vítr, neb v srpnu, když byly ty vedra, tak jsme cvičák tak trošku zanedbávali, tož měla panička starost, abych si tam nezačal vyskakovat na cizí psy. Já jsem ale frajer, a choval jsem se velmi způsobně, nejvíce jsme měli s Arcasem radost, když se vedle nás uvelebila opět mladá dáma Bassira Sagbariam, neb s holkama velmi rádi kamarádíme. Do kruhu jsem nastoupil s číslem 1796 a posuzoval mě pan rozhodčí Vladimír Adlt. V posudku mám uvedeno, že jsem "statný pes" s pěkným pálením. Pak paničku nasunuli se mnou na druhé místo, ovšem až posléze panička zjistila, že v posudku mám ocenění VD3, tož nevíme, kdo se tedy spletl. Nicméně pan rozhodčí byl velmi velmi přísný, a tak v mé kategorii ocenění V nezískal ani jeden pes. Pokud jde o tu moji "statnost" tak den před výstavou jsme se byli vážit u kamarádky na nádraží a mám tedy 44 kg. Při pohledu shora sice vypadám blahobytněji, ale když vylezu z rybníka, je vidět, že jsem štíhlý jako proutek. Arcas na rozdíl ode mě vypadá děsně hubeně, ale má už taky 42 kg. Nikdo by ale mezi námi rozdíl pouhých dvou kil nehádal, ale to dělají ty moje rozvrkočené chlupy na bocích, že vypadám tak "statně".