Květen - boj s hotspoty vedem

16.05.2021 16:06

Tak a máme květen. To by v tom byl čert, abych neměl zas další problémy s hotspoty. No jo, byl jsem pár měsíců (čti dva) zarostlý a zas mám oholenou skoro celou zadnici.

A OPĚT JSEM SI ZAČAL ŠMELCOVAT OCAS!!! Prostě paničku vytrvale trénuju v léčení mé tělesné schránky. Jen se ta šílená jizva zahojila a ocas zarostl, když jsem si ho loni málem ukousal, máme tu další sezonu a opět pokus si ho ukousnout.

Naštěstí panička zareagovala včas, a opět jsem byl potupně přivázán s košem na tlamě,

a ocas opět oholen. Tak snad je zachráněn. Ale jelikož se mi zas rozjely hotspoty, tak zas beru další ATB. Panička přišla na to, že ty hotspoty se dobře hojí, když se omyjí hypermanganem (no to jsme dělali odjakživa) – ale následně v zoufalství mi je posypala Dermatolem a ejhle – krásně se to hojí. Jo Dermatol, známe ho již jako malé děti, je to takový ten žlutý prášek, co nám sypali na odřená kolena. Takže když se hotspot očistí, vydezinfikuje a posype, je krásně v suchu a hezky se hojí. Panička si říká, že podle toho prášku taky hezky vidí, jestli se v tom hotspotu nějak nevrtám, ale nevrtám. Zato bych mohl dělat maskota skupině Žlutý pes :)