KV - aneb kolečko na zadku

02.07.2016 10:58

Tak mě panička přihlásila na Klubovou výstavu  2016 do Prahy, ale bohužel týden předem, kvůli deštivému počasí a mé dece na zádech se mi objevila zapařeninka. Byla to chvilka, panička jen vzala Arcase na samostatnou procházku a když se po hodině vrátila, nestačila se divit. Zírala v úděsu na moje záda a okamžitě jí došlo, že takhle na výstavu jet nemůžu. Vydrbal sem si na zádech kolečko, tož panička ještě musela kolečko obstříhat, aby se dobře hojilo a měla tím pádem po problému, kdo jí bude na výstavě vodit druhého psa. Měl jsem jít pod "závodním" číslem 25 a tak teda bohužel. Zas tak velká tragédie to ale není, v dospělácké třídě už z klubové výstavy Výbornou mám, takže zaděláno na 1. třídu chovnosti už je. Byl jsem tedy pověřen hlídáním domu a zahrady než se panička s Arcasem vrátí, tož Arcas přivezl z výstavy také Výbornou, tak má panička radost.

Jinak - pokud jde o náš ležérní výcvik, jak jsem již hlásal, tak stopy mě obzvláště baví, a když si panička takhle jednou do lesa nevzala dlouhé stopovací vodítko, tak už mě několikrát pustila na stopu na volno a já jsem teda nezklamal. Krásně jsem stopu prošel a předměty označil. A když pak vezme panička na stopu ještě Arcase, kterého zas naopak stopy neba, a v potu tváře a věčného navádění a napomínání stopu projdou, tak na závěr ještě vypustí mě, a já si jeho stopu ještě proběhnu sám a posbírám, co kde nechal. :)