Klubová výstava a Svod

14.06.2015 16:13
13.6. jsem se zúčastnil Klubové výstavy v Rychetech u Prahy. Panička mě přihlásila do mezitřídy, posuzoval mě rozhodčí MVDr. František Šimek. Měli jsme trošku honičku, protože v jednom kruhu bylo nutno vystavit Arcase za mladé a v druhém kruhu zase mě v mezitřídě, tož panička lítala jak povětroň mezi dvěma kruhy, aby nás oba vystavila.
Dostal jsem posudek, že jsem pes dobrého rámce, s harmonickou hlavou, výraznou přední frontou, pevným hřbetem, dobře utvářenou zádí, hlubokým hrudníkem a že mám srst v dobré struktuře - zkrátka - dostal jsem ocenění VÝBORNÝ!!!
SLÁVA!!! Tož další z podmínek pro zařazení do první třídy chovnosti je splněna.
Odpoledne jsem se konečně ještě zúčastnil Svodu mladých, ale bohužel moje chovatelská stanice má název Z Úpatí Ondřejníku, což je na konci abecedy a tak jsem šel na řadu skoro poslední. Jinými slovy - stačili jsme s paničkou pěkně zmoknout, protože parné počasí co bylo celý den, bylo vystřídáno bouřkou a pěkným slejvákem. Zde jsme se ještě potkali s naší sousedkou z vedlejší vesnice, která byla taktéž na svodu s krásnou plavou fenkou Aidou z Podještědské zahrady, a taky jsme prohodili pár slov s páníčky Gastona z Julinčina údolí. Panička si hned všimla, jak hezký je to pes, tož se hned pídila, zda to není můj bráška po tátovi (a taky že jo!), neb byl skoro tak krásný, jako já  :)