Klidový režim

23.02.2017 17:38

Tak jsem letos v zimě paničce pěkně zamotal hlavu.

Před pár týdny si totiž všimla, že velmi ztěžka vstávám.

Na to jsem ale dost mladý, jsou mi teprve tři roky, ale když panička viděla,

jaký mám problém se zvednout z lehu, tak ji docela zamrazilo. Taky jsem se nemohl dostat

do auta, tak když jsme někam jeli, musela mi panička pozdvihnout zadek a ještě jsem u toho kručel.

Panička přemýšlela, co se vlastně děje, a ihned mi nastolila klidový režim.

Taky nechtěla, abych venku vymrzoval a pořád mě cpala domů na gauč,

ale já jsem chtěl spát venku, tak mi zprovoznila jednu boudu

a ještě mi do přístřešku dala matrace a deku, abych nevystydoval.

Nevíme, čím to je, ale panička si myslí, že jsem možná uklouzl na ledu,

když jsme tu měli kluziště před domem a jak tak pořád blbnem s Arcasem,

mohl jsem nějak blbě spadnout nebo se mi rozjely nohy.

Zkrátka mám utrum na nějakou dobu s delšíma procházkama.

Co mě ale mrzí, že jsme museli vypustit i naši novou hru.

Když jsme měli to kluziště a hromady sněhu u baráku, panička

vymyslela, aby nás nějak zabavila, že budeme hledat

salámky. Za tím účelem našla ve stodole několik starých hliněných květináčů,

pod jeden dala vždy kousíček salámku a učila nás s Arcasem, že si to máme

dírkou očichat a kde je salámek, že si máme lehnout a tak to označit.

Následně jsem ten kousíček dostal jako mlsku.

Tohle mě fakt bavilo, jenže když jsem pak měl ten pohybový problém,

tak už panička ani po mě nechtěla, abych si lehal když salámek najdu,

a měli jsme po hraní.

Doufáme, že mám tu kyčel opravdu jen nějak naraženou,

protože jinak nepajdám, dokonce když mám hlídací akci,

tak lítám po zahradě jak větroplach.

Ale stejně to paničce vrtá hlavou, jestli by to nemohl být nějaký

problém už ze štěněcího věku, který se právě začal ozývat.

Když totiž prohlížela fotky, tak si uvědomila,

 že většinou vždy sedím tak nějak šejdrem a tu pravou stranu odlehčuji.  

Klidový režim nám ale nezabránil v seznamování se s přírůstky,

které máme nyní ve vesnici. Hned sousedi mají rozkošnou

tibetskou dogu, krásné štěndo, tak jsem si ho už očichal,

a naše přespolní známá má štěndo labradora,

a to jsem si očichal jakbysmet.

Těšíme se na jaro.  :)