Jaro 2019

25.04.2019 09:49

Tak asi takhle.

Panička usoudila, že nejkrásnější jsem byl v únoru  :D

Protože v zimě se mi kožich nezapařuje a chlupy stihly dorůst,

tudíž jsem měl i zadek krásně nasrstěný.

Ale hned v březnu jsme zas začali stříhat kolečka,

a budem pravděpodobně zas i celé léto.

Jediné pozitivum, že panička na hojení mých

koleček na zadku vyzkoušela snad už všechno,

a skutečně se dopracovala k jednoduchému receptu,

odvaru z tymiánu. Po ošetření kosmetickým tamponkem

namočeným v odvaru, se moje kolečka skutečně hojí lépe,

než s použitím Prurivetu, Framykoinu či jiných

farmaceutických vynálezů.

Máme nového kamaráda kóliáka Kima

(Comander Kim Modrý Iris).

Když se panička zcela náhodou přes fb seznámila s jeho paničkou,

jakože společné socializační procházky, nebyla moc nadšená,

že to není fenka, ale pes. A tak jsme nejdřív šli

2x sám s Kimem já a 2x Arcas a teď už chodíme všichni.

Počáteční žbrblání a bublání už odeznívá,

a nás s Arcasem baví, že zas děláme procházkové okruhy jinde,

než kde jsme byli zvyklí.