Jak si žijem...

13.02.2016 16:13


Tak se panička konečně dostala k aktualizaci mého životopisu. Tož
Vánoce 2015  jsme prožili celkem normálně. Panička měla více
práce v práci, tak byla ráda, když se z posledních sil dokopala
ke každodenní procházce s námi do lesa. Tam chodíme nejraději.
Honíme se s Arcasem a panička se nám každou chvíli schovává,
tak ji hledáme a když ji najdeme, dostaneme piškotek. Pak s námi
procvičí dva tři povely a zas můžeme lítat a honit se. To si
panička libuje, protože ona ujde kilometr a my mezitím uběhnem
dvacet, aneb jak říká - my kluci se proběhnem a ona zůstane
celá. Před Silvestrem, když jsme kroužili kolem nedaleké
střelnice a střílelo se, tak jsme s Arcasem předváděli, jak
jsme odolní vůči střílení, a tak nás Silvestr vůbec
nerozházel. Ještě kolem osmé jsme pozorovali na zahradě
ohňostroj ve vedlejší vesnici, o půlnoci jsme ale byli radši
doma, to byl trošku větší rachot, ale my jsme se opičili po
paničce. Ta dělala že spí, tak my taky. Málem bych zapomněl na
krásnou silvestrovskou procházku. Samozřejmě v lese, bylo
překrsné počasí, sluníčko svítilo.... To takhle panička
nosila týden u sebe foťák a zrovna na Silvestra ho nechala doma.
Když jsme končili procházku a vycházeli z lesa k autu, tak
najednou panička zjistila, že na louce se prohání smečka psů.
Okamžitě mě a Arcase odchytila, jdeme blíž a koukáme - ona to
nebyla smečka psů, ale stádo minikoz. Sousedka z druhého konce
chová minikozy, a aby se to nepletlo, tak s nimi přišel i pes (ten
co dělá na nás zlého strejdu) a jako třešinka na dortu -
nechyběla jejich kočka. To se jen tak nevidí. Všichni samozřejmě
byli na volno a já si mohl aspoň očichat kozy zblízka. Panečku,
minikozy, to je moje !!! Ty mě úplně fascinují!


Jinak - chodíme na cvičák a lážo plážo si tam cvičíme. Panička
už fakt neví, co se mnou, a pořád říká, že cvičím jak ve
zpomaleném filmu. Zato si ale pochvaluje, že jsem celkem poslušný
a poslechnu, když potřebuje (na rozdíl od Arcase). Chodíme teď
skoro každý den cvičit stopy, a tam se ode mě nevyžaduje, abych
dělal rychlé pohyby, takže to mě fakt baví. Ale né že bych se neuměl hýbat.                                                                      J
en když mě panička pustí v lese navolno. Tak to běhám jak větroplach.