Chlapství + další vývoj mého zdravotního stavu.

06.11.2017 09:29

Aby těch probémů s mým zdravotním stavem nebylo málo,

všimla si panička, že se nějak zvětšilo mé "chlapství".

Tedy, nebyla si jistá, jestli se jí to nezdá. Tím, že jsem trošku vylysal v té oblasti,

tak takové věci pak vypadají větší, ale když jsem si ucvrkl

pár kapek krve, letěla se mnou zas na veterinu a k tabletkám

na štítnou žlázu jsem dostal ještě antibiotika.

Navíc mi panička nahmatala jakousi "bouli" mezi anální dírkou a sáčkem,

tak zas na veterinu, ale paní doktorka nic zvláštního neshledala.

Nicméně paničce to tak vrtalo v hlavě, že začla študovat, co by to mohlo

být, tož vyloučila přetočené kulky, jakožto akutní záležitost,

dále koketovala s myšlenkou perineální kýly až nakonec ji začaly

napadat myšlenky - jakože "nádor". 

Ještě jsme dostali za úkol přinést moč k rozboru.

To byl pro paničku docela bojový úkol, protože v momentě,

kdy si dřepla, aby odebrala vzorek, tak jsem vždycky přestal čůrat.

Jenže panička je nápaditá. Tak mě nejdřív nechala odpočinout,

pak vzala na vodítko nakrátko a do druhé ruky širokou skleničku. 

Šla se mnou za plot a když jsem začal cosi očichávat,

panička se jen tak nahnula a taky jako že očuchává,

a jak jsem začal čůrat, tak si už nedřepala, ale jen nastrčila ruku s tou

sklenicí do míst, kde asi tušila gejzír. No, měla sice pokropenou i ruku,

ale úspěch se dostavil, mohli jsme paní doktorce přinést ten vzorek.

Atb zabraly a vše tedy bylo v pořádku,

tak snad už máme pro letos vybráno....???  

Ještě takový postřeh. Jak jsem měl celé léto na zádech boláky a zapařeniny,

což paní doktorka usoudila, že už to mohlo být k té štítné žláze,

a panička mi vyholila půlku zadku, tak momentálně už to krásně zarůstá.

Ale pozor! Vypadá to, že už nebudu mít kudrnatý zadek, což mi bylo vytčeno i při bonitaci. 

Prostě chlupy dorůstají, ale jsou víceméně  jen mírně vlnité.

Tak paničku napadlo to přirovnání k dětem.

Zkrátka spousta kudrnatých dětí přijde o své kudrny s prvním ostříháním. 

 Zrovna jako já  :)

----------------------------------POKRAČOVÁNÍ ----------------------------

Koncem listopadu jsem šel znovu na odběr krve a kontrolu

hormonů štítné žlázy a bohužel mi musely být zvýšeny dávky.

Panička upozornila i druhou paní doktorku na moji "bouli" na zadku,

a paní doktorka tedy usoudila, že cosi se mi na zadku jeví,

ale není to snad nic dramatického. Panička mi nechala

udělat ještě kompletní rozbor krve, ale ten dopadl celkem dobře.

---------------------------------------------------------------------------------

Dnes 6.12. ale od rána mám bolesti, přitom včera mi nic nebylo .

Nemůžu si lehnout, abych u toho nekníkal, nemůžu vstát a oči mám smutné.

Tak mě ráno panička přemluvila, abych se s ní prošel kolem plotu.

Udělal jsem bobek a jeli jsme okamžitě za paní doktorkou. Panička totiž měla

obavy, jestli nemám torzi. Paní doktorka mě prohmatávala,

pak i druhá paní doktorka - ale na torzi to prý nevypadá.

Uf, aspoň že tak. Nicméně zjistili, že jsem stejně nějaký

nahrbený, a problémy se zády už jsem měl i loni, kdy mě panička

musela do auta nakládat a vykládat, tak jsem dostal opichy

na páteř a budem dále ve střehu, jak se bude můj stav vyvíjet.

Mám já to ale smůlu  :(  

Skoro každý týden u doktorky a vždy s něčím jiným.

Tak si to vemte: štítná žláza, zánět močáku, boule u zadku,

zas štítná žláza, skřípnutá páteř .... aspoň že ty opichy páteře zabraly.